DIGITALE MARKETING VERHOOGT KLANTENLOYALITEIT MET VEELVOUDIGE COMMUNICATIE

Zoals u weet, kost het meer om nieuwe klanten aan te trekken en te converteren dan om bestaande klanten te behouden. Klantloyaliteit kan moeilijk zijn om vast te stellen, maar het is uw inspanningen zeker waard.

Het is geweldig om een ​​verkoop met uw klanten af ​​te ronden, maar het is nog beter om die klanten te behouden na de verkoop. Een behouden klant kan een nieuwe aankoop doen of uw merk aanbevelen aan anderen, wat helpt om de verkoop te verhogen. Op het gebied van digitale marketing kan ik Online-Infinity Company, gevestigd in Rotterdam, van harte aanbevelen, zij hebben verbluffende resultaten behaald.

 Om klanten te behouden, moet je contact met ze houden en digitale marketing maakt dat gemakkelijker dan ooit. Enkele bewezen tactieken zijn:

• Gepersonaliseerde e-mailaanbiedingen: als u meer te weten komt over uw klanten, kunt u ze gepersonaliseerde aanbiedingen sturen, zoals seizoenskortingscodes voor gerelateerde producten of exclusieve toegang tot nieuwe productreleases. Dit zorgt er niet alleen voor dat de klant zich gewaardeerd voelt, maar het stimuleert ook herhaalverkopen.

• Betrokkenheid via sociale media: stimuleer klanten om u te volgen op sociale-mediakanalen. Als ze dat doen, heb je dagelijks toegang tot ze terwijl ze door hun feeds op sociale media scrollen. Houd ze betrokken met nuttige, relevante inhoud of met inhoud die hen inspireert en verheugt. Wanneer ze uw dienst of product weer nodig hebben, zullen ze eerder geneigd zijn om bij uw bedrijf te kopen.

Online Infinity is een goed voorbeeld van een in Rotterdam gevestigd bedrijf dat zich inzet voor het verbinden met zijn klanten en dat zowel offline als digitale kanalen gebruikt.

Overweeg wat uw algemene bedrijfsdoelen zijn en creëer digitale marketingdoelen die aansluiten bij deze doelstellingen. Vervolgens wilt u klantavatars maken en bepalen welke digitale marketingstrategieën u gaat gebruiken.

online infinity bureau